Augusztus 28, 2012 - Philadelphia (PA)
Augusztus 30, 2012 - Montreal (QC)
Szeptember 1, 2012 - Quebec City (QC)
Szeptember 4, 2012 - Boston (MA)
Szeptember 6, 2012 - New York (NY)
Szeptember 8, 2012 - New York (NY)
Szeptember 10, 2012 - Ottawa (ON)
Szeptember 12, 2012 - Toronto (ON)
Szeptember 13, 2012 - Toronto (ON)
Szeptember 15, 2012 - Atlantic City (NJ)
Szeptember 19, 2012 - Chicago (IL)
Szeptember 20, 2012 - Chicago (IL)
Szeptember 23, 2012 - Washington(DC)
Szeptember 24, 2012 - Washington(DC)
Szeptember 29, 2012 - Vancouver (BC)
Szeptember 30, 2012 - Vancouver (BC)
Október 2, 2012 - Seattle (WA)
Október 3, 2012 - Seattle (WA)
Október 6, 2012 - San Jose (CA)
Október 7, 2012 - San Jose (CA)
Október 10, 2012 - Los Angeles (CA)
Október 11, 2012 - Los Angeles (CA)
Október 13, 2012 - Las Vegas (NV)
Október 14, 2012 - Las Vegas (NV)
Október 16, 2012 - Phoneix (AZ)
Október 18, 2012 - Denver (CO)
Október 20, 2012 - Dallas (TX)
Október 21, 2012 - Dallas (TX)
Október 24, 2012 - Houston (TX)
Október 25, 2012 - Houston (TX)
Október 27, 2012 - New Orleans (LA)
Október 30, 2012 - Kansas City (MO)
November 1, 2012 - St. Louis (MO)
November 3, 2012 - St. Paul (MN)
November 4, 2012 - St. Paul (MN)
November 6, 2012 - Pittsburgh (PA)
November 8, 2012 - Detroit (MI)
November 10, 2012 - Cleveland (OH)
November 12, 2012 - New York (NY)
November 15, 2012 - Charlotte (NC)
November 17, 2012 - Atlanta (GA)
November 19, 2012 - Miami (FL)
November 20, 2012 - Miami (FL)
Madonna Malibu partjain lett figyelmes, egy vonzó külsejű férfira. Ő volt Tony Ward, a nyíltan biszexuális modell és amatőr színész. (Régebben már szerepelt a férfi a Cherish klippjében sellőként.) Madonna rögtön lecsapott, rá viszont egy különös kapcsolat alakult ki köztük, melynek alapja az erotika volt. Ő volt Madonna szexuális játéktárgya, sokszor alázta meg nyilvános helyeken, mint például amikor nőnek öltöztette be és végigsétált vele az utcákon. Ez persze mind színjáték volt a média előtt. Madonna nagyon élvezte, hogy ő a főnök, ám a sok fülledt erotika következménye képen Madonna teherbe esett. Nem akarta elvetetni a gyereket, de Tony-t nem tartotta megfelelő férjjelöltnek. A természet megoldotta a helyzetet, a terhesség során komplikáció lépett fel és így meg kellett szakítani. Kettejük kapcsolata hamarosan befejeződött, féltékenység és veszekedés miatt.
Az Immaculate Collection című album, összefoglalta Madonna egész eddigi karrierjét. A legnagyobb slágerei kerültek rá, az egész világon kb. 30 millió eladott példánnyal büszkélkedhet. Más miatt is örülhetett azonban, ugyanis az év turnéja cím a Blonde Ambition Tour-nak járt. A válogatás lemezre két új dal is került, mégpedig a Justiffy My Love és a Rescue Me. A Justiffy My Love nagyon híres lett világszerte, de ezt nem is igazán a dallal, hanem a hozzá készült hírhedt klippel érte el. Talán most már tudta Madonna, hogy a hatalmas sikerből nincs visszaút, így úgy gondolta mindent ki kell próbálnia. Madonna egy hotel folyosóján sétálgat, lángolva a szexualitástól, csak úgy, mint a hotel többi szobájában. A videóban ugyanis melegekkel és transzvesztitákkal folytat erotikus együttlétet. A klippben érdekesség, hogy feltűnik volt barátja Tony Ward is. Az MTV rögtön betiltotta az erotikus videót, ezért ki adták VHS-en. Ez volt az első video single a világon és egyben a legjobban fogyó is. A Justiffy My Love és a Rescue Me, kicsit elővezette a következő album hangulatát.
Justify My Love
Az új album előtt Madonna egy újabb sikeres filmben szerepelt. Ez volt a „Micsoda csapat”, melyben egy baseball játékost alakított. A filmhez készült egy dal, melyet természetesen Madonna énekelt. Ez volt a This Used To Be My Playground, melyhez egy videó is készült.
Mivel most már tényleg a csúcson volt, megengedhetett magának olyat, amit más nem. Átváltott underground-ba és egy teljesen új hangzásban készült el az új lemeze. A koron
g az Erotica címet kapta. Már a címből is sugárzik az album tartalma. Teljes mértékben erotika áradt az új dalszövegekből és az újonnan készült képekből. A lemezen olyan dalok foglalnak helyet mint az Erotica, Fever, Bad Girl stb. Viszont nem csak a száraz erotikus suttogások kerültek rá az albumra, hanem olyan számok is, melyek komolyabb mondanivalót hordoznak: In This Life(Madonna AIDS-ben elhunyt régi barátjáról emlékezik meg), Thief Of Hearts(megcsalás).
Erotica klip
Az album csak sokkal később kapott a kritikusok szempontjából pozitív kritikát, ugyanis a lemez megjelenése előtt pár nappal került a boltok polcaira a SEX Book. Ez volt Madonna új könyvének címe. A művésznő erotikus fantáziáját írta le rengeteg meztelen képpel illusztrálva. A képeken olyan hírességek is feltűntek, mint Naomi Campbell, Vanilla Ice, vagy éppen Tony Ward. A könyv ma már igazi ritkaságnak számít. Sajnos a pár nappal utána megjelenő albumra nagy hatással volt a könyv. Az emberek azt hitték, hogy ez a SEX könyv folytatása lesz. A feltételezések jogosak voltak, ugyanis az első kislemez és a hozzá készült klipp, a könyv mozgó változata lett. Az MTV csak éjszaka játszhatta le. Az érdeklődés viszont hatalmas volt, ezt mi sem bizonyítja jobban, minthogy az Erotica a második helyen nyitott az USA lejátszási listán. A második klipp a Deeper And Deeper-ből készült, melyben Madonna kitombolja magát a diszkóban. Tánc felsőfokon! A Bad Girl klippben Madonna egy gazdag, de boldogtalan üzletasszonyt alakít. A klippben minden este más férfivel fekszik le, és nagyban habzsolja a cigarettát. Ezek a klippek nagyon igényesek voltak, de nem értek el túl nagy sikert, csak a rajongók körében. Ezen nem nagyon tudott változtatni a Tanú Teste c. erotikus thriller film sem. Csak úgy, mint a Fever és a Rain klipp, ami viszont a rajongók körében közkedvelt. A Rain modern videója, olyan mintha megmosná Madonnát a fülledt erotika után. Gyönyörű kékes színek mutatkoznak a művészi alkotásban.
Rain
A média hatalmas nyomást nehezített az énekesnőre. És egyetlen menedéke, leghűségesebb rajongói voltak. Talán visszafogta magát? Nem! A Girlie Show c. világturnéban folytatta erotikus korszakát. A turné annak ellenére, hogy Madonnát egy szex őrült nőnek titulálták, nagyon sikeres volt. Minden állomáson teltház volt. A Girlie Show-t öccse Christopher rendezte. A show egyfajta keveredése volt a cirkuszok és az erotika világának. A turné eljutott Észak és Dél-Amerikába, Európába, Japánba, és most először Ausztráliába is. Mondhatni, ez a korszak is sikeresen zárult.
The Girlie Show - Fever
1994-et már nem az Erotica korszaknak tekintjük, de a botrányok itt is elmaradhatatlanok voltak. Történt ugyanis abban az évben, hogy Madonna a David
Letterman show-ban tett látogatást, nem kis visszhangot kiváltva ezzel. Nem túl kiszámítható állapotban került David-del szembe. David az előző adásokban sokszor viccelődött Madonna szexuális életéről, de az énekesnő nem hagyta magát, és olyan témákat nyitott, mint a zuhanyzás közbeni lábra pisilés hatása, vagy éppen a drogok. Élő adásban szivarozott és káromkodott. Ezek után alig tudták elvinni onnan Madonnát, így a következő beszélgetésre már nem is maradt idő. Mindenki megbotránkozott, de ez újra kapóra jött a médiának.
Vissza a földre!
Tudta Madonna, hogy most már túl messzire ment. Egy sokkal finomabb stílussal rukkolt elő, az emberek elismerése érdekében, mint külsőleg, mint zeneileg. A Bedtime Sories(Esti mesék) című albumán az akkor nagyon divatos r’ n ’b zenével mutatta meg tehetségét. A számok romantikusabbak, szolidabbak voltak. Ezzel talán kicsit felmentette magát az Erotica botrányai alól, de mint kiderült, ő egyáltalán nem bánta meg az előző éveket. A Human Nature c. szerzeményében arról énekel, hogy szerinte nyíltan lehet beszélni a szexről, és egyáltalán nem sajnálja korábbi döntéseit. Madonna külsője is sokat változott. Most már nem ostorral a kezében pózol meztelenül, hanem szőke hajjal, testékszerekkel egy kicsit dívásabb Madonnát alakít. A smink nagyon erős és a piros rúzs dominál. A dalokra visszatérve, az énekesnő mai napig egyik legsikeresebb száma, a Secret, melyhez egy fekete-fehér videó is készült. A többi kislemez és klip a Bedtime Story-ból, Human Nature-ből és a Take A Bow-ból. A Take A Bow számhoz készült felvételt Spanyolországban forgatták, ahol Madonna egy torreádor szerelmét alakítja. A klippel megnyerte 1995-ben a legjobb női videónak járó VMA-t.
Take A Bow
Ebben az évben egy válogatás album is kikerült kezei közült, mely az énekesnő legjobb balladáit gyűjtötte össze. Új dalok is helyet kaptak: a You’ll See, melynek klippje a Take A Bow folytatása lett, valamint az I Want You, I’ll Remember és a One more Chance.. Utóbbihoz csak egy montázs videó készült. Ezzel az albummal Madonna bebizonyította mindenkinek, hogy igenis vannak érzelmes, lassú balladái.
A kilencvenes évek közepén hallott meg Madonna az Evita tervéről, hogy Andrew Lloyd Webber musicaljét meg akarják filmesíteni. Eva Peron szerepe most pont jól jött volna neki, hiszen személyiségük is hasonlított, mindkettejük előélete botrányos volt, de mégis a csúcsra törtek. Kifejezetten akarta Madonna a szerepet, hogy ne egy erkölcstelen nőnek titulálják, hanem egyben testesítse meg egy szexis, de bölcs, szórakoztató, mégis komoly dívát. A rendezők nem repestek Madonna erőszakos közeledésétől, nem is neki szánták volna a főszerepet, hisz köztudottan nem volt túl jó színésznő. Mégis a dolgok úgy alakultak, hogy a nagy riválisok nem tudták vállalni a szerepet, és Madonna játszhatta Eva Peront. Az énekesnő hatalmas kihívásnak tekintette a filmet, főleg hogy a hozzá készült filmzenét is ő énekelte, ezért tovább képezte hangját, járt énektanárhoz is.
Sok helyen forgattak,- ahol egyébként a történet játszódik - Argentínába, Londonba, és Magyarországon, Budapesten is. Még mielőtt fővárosunkba érkezett, megtudta hogy terhes. A gyermeket akkori barátjától Carlos Leon-tól várta. Nagyon nehéz időszak volt ez az életében,
ugyanis egy kemény forgatás közepén volt, a film nem állhatott le, és Madonnának titokba kellett tartania a gyermeket, miközben Budapesten tartózkodott különösen rosszul érezte magát, ugyanis sem az időjárás, sem más körülmények nem kedveztek áldott állapotának, főleg hogy a film kedvéért órákig kellett játszania egy földre zuhanós jelenetet, amíg mindenét fel nem horzsolta. Íme pár részlet Madonna akkori naplójából, mikor Budapesten tartózkodott:
”Nem tudom egyik ruhámat sem felvenni ebben a városban. Fagyos a levegő, semmi jele a tavasznak. Egész reggel tüsszögtem, holnap pedig egy külső jelenetet forgatunk, nekem pedig nyári ruhában kell lennem.”
”A szállodám egy nagy tömör üvegmonstrum, amit németek vezetnek.”
”A nap kibújt délután, elmentünk egy régi kávéházba, amely a századfordulón épült, és leittuk magunkat forró csokoládéval, és halálra ettük magunkat csodálatos tortákkal. Aztán lesétáltunk a folyóhoz hogy megnézzük a várat és a szép parlamentet. Amikor az emberek felismertek tartották a távolságot, és még a rajongók is udvariasan, szinte félénken követtek. Nagyon kellemes és nagyon civilizált volt az egész.”
Don't Cry For Me Argentina
1996. október 14-én megszületett Lourdes Maria Ciccone Leon. Madonna szüléséből is nagy médiafelhajtás lett, de neki csak az számított, hogy egészségesen megszülte első gyermekét. Az első 1 hónapot otthon töltötte lányával, utána viszont újra elkezdett dolgozni, jógázott, tornázott, hogy a film premierjére, decemberre visszanyerje régi alakját, és ez így is lett, gyönyörűen pompázott a vörös szőnyegen. A film nagyon sikeres lett, végre Madonna megmutatta, mit tud, kiváltképpen a film zenéjét dicsérték agyba-főbe.
Madonna elérte amit akart, most már tényleg legendává vált, bizonyított, énekesnőként, íróként (többé-kevésbé), szex szimbólumként, botrányhősnőként, színésznőként és nem utolsósorban anyaként is. Most már igazán elért mindent, kicsit pihenhetett, ezért Londonba költözött lányával, hiszen Nagy-Britannia sokkal alkalmasabb a gyermeknevelésre. Ez a nyugodtság és kiegyensúlyozottság következő számain és albumán is visszaköszönt.
Az új kislemez, melyhez klipet is forgattak, a Frozen volt, melyben már a misztikus elemeket és a spiritualitást ötvözve és kabbalah boszorkaként tűnt fel a téli sivatagban. Nem hiába, ekkor kezdett el Madonna a kabbalah vallás követője lenni. A Frozen nagyon sikeres lett, és az többi új szám a is listák első helyeire ugorva debütáltak. A Ray Of Light album egy teljesen új Madonnát mutatott be, zeneileg teljesen újszerű, elektronikus volt, mondanivalójában viszont inkább a Like A Prayer albumhoz hasonlítható. A dalszövegekben szó kerül a vallásról (Shanti Asghanti), szerelemről (Power Of Goodbye), lányáról, Loláról (Little Star), és újra édesanyja emlékéről is (Mer Girl). A számokban a természetes elemek voltak meghatározóak, mint pl. a víz, mely több számban is feltűnik. Klipet forgattak még a Ray Of Light, Power Of Goodbye, Nothing Really Matters és Drowned World/Substitue For Love dalokhoz is. Utóbbi attól szól, hogy hogyan cserélte el a szeretetet a hírnévre, és azt hogyan kapta vissza lánya születésével.
Meg találta Madonna belső harmóniáját, boldogságát és továbbra is megállíthatatlan volt.