Augusztus 28, 2012 - Philadelphia (PA)
Augusztus 30, 2012 - Montreal (QC)
Szeptember 1, 2012 - Quebec City (QC)
Szeptember 4, 2012 - Boston (MA)
Szeptember 6, 2012 - New York (NY)
Szeptember 8, 2012 - New York (NY)
Szeptember 10, 2012 - Ottawa (ON)
Szeptember 12, 2012 - Toronto (ON)
Szeptember 13, 2012 - Toronto (ON)
Szeptember 15, 2012 - Atlantic City (NJ)
Szeptember 19, 2012 - Chicago (IL)
Szeptember 20, 2012 - Chicago (IL)
Szeptember 23, 2012 - Washington(DC)
Szeptember 24, 2012 - Washington(DC)
Szeptember 29, 2012 - Vancouver (BC)
Szeptember 30, 2012 - Vancouver (BC)
Október 2, 2012 - Seattle (WA)
Október 3, 2012 - Seattle (WA)
Október 6, 2012 - San Jose (CA)
Október 7, 2012 - San Jose (CA)
Október 10, 2012 - Los Angeles (CA)
Október 11, 2012 - Los Angeles (CA)
Október 13, 2012 - Las Vegas (NV)
Október 14, 2012 - Las Vegas (NV)
Október 16, 2012 - Phoneix (AZ)
Október 18, 2012 - Denver (CO)
Október 20, 2012 - Dallas (TX)
Október 21, 2012 - Dallas (TX)
Október 24, 2012 - Houston (TX)
Október 25, 2012 - Houston (TX)
Október 27, 2012 - New Orleans (LA)
Október 30, 2012 - Kansas City (MO)
November 1, 2012 - St. Louis (MO)
November 3, 2012 - St. Paul (MN)
November 4, 2012 - St. Paul (MN)
November 6, 2012 - Pittsburgh (PA)
November 8, 2012 - Detroit (MI)
November 10, 2012 - Cleveland (OH)
November 12, 2012 - New York (NY)
November 15, 2012 - Charlotte (NC)
November 17, 2012 - Atlanta (GA)
November 19, 2012 - Miami (FL)
November 20, 2012 - Miami (FL)
A 2007-es évet főleg filmrendezéssel, és divatkampányokkal töltötte Madonna, év végén viszont stúdióba vonult, hogy 2008-ban új albummal rukkolhasson elő. Az áprilisban kiadott album a Hard Candy (Kemény Cukorka) címet kapta. A megjelenés után néhány promókoncertet adott a Királynő, majd elkezdett próbálni az augusztusban induló új turnéjára, mely a cukorkás koncepciót megőrízve a Sticky & Sweet (Ragadós & Édes) elnevezést kapta.
A turné Európában kezdte meg hódítását, majd Észak-és Dél-Amerikába is ellátogatott. A legtöbb showra órák alatt keltek el a jegyek, mindenki nagyon kíváncsi volt, hogy tudja Madonna überelni a 2006-os koncertkörútat.
A színpad most is rengeteg speciális elemmel volt ellátva. A hatalmas főszínpadból egy kifutó nyúlt ki, mely egyben futószőnyegként is funkcionált. A kifutó végén egy kör alakú kis színpad volt, mely képes volt forogni, lesüllyedni, valamint magasba emelkedni. A főszínpadon három óriáskivetítő volt, a középső mögött egy kisebb forgó kivetítő lépcsővel. A kiszínpad felett pedig egy félig átlátszó kör alakú kivetítő volt, mely függönyként ereszkedett le az előadókra.
Minden előadás egy cukorkagyáras bevezető videóval indult, majd a C-A-N-D-Y felirat volt látható a kivetítőkön, ezalatt Madonna "befordult" a színpadra egy trónon űlve, szétterpesztett lábakkal. Ekkor kezdődött a Candy Shop, mely az album kezdődala is egyben, a háttérben cukorkák képe termelt nyálat a nézők szájában. Sokáig kérdés volt, hogy a promóturnéról már jól ismert Candy Shop előadás, vagy esetleg a Heartbeat nyissa a showt. Végül az előbbi mellett döntöttek. A következő dal nem más volt, mint a Beat Goes On. A kivetítőkön Pharell Williams és Kanye West volt látható, Madonna pedig pár perc múlva már egy hófehér rolls royce autón táncolt. A Human Nature alatt az énekesnő gitárral a kezében pózolt, a háttérvideóban pedig Britney Spearst fedezhetjük fel kétségbeesetten, egy liftfülkébe szorulva. Az első szekciót a Vogue felújított verziója zárta, ekkor Madonna már csak egy átlátszó inget és sötét fehérneműt viselt. A dal alatt egyébként nagyrészt a 4 Minutes alapja szólt.
A második szekció egy boxos bevezetővideóval nyílt, melyet Tom Munro forgatott, a színpadon is boxoló táncosok voltak. Ezután Madonna ugrálókötelezve jelent meg a színpadon, nyolcvanaséveket idéző old school szerelésben. Az Into The Groove kezdődött, melynek igen mozgalmas volt a koreográfiája, egy kis részletet pedig a Jump című száből is belecsempésztek. A szám legvégén Madonna összeesett a sok ugrálás után, csak a szívdobogása hallatszódott. Két táncosa lecerélte cipőit, és már kezdődhetett is a Heartbeat. A bonyolult koreográfiájú előadást a Borderline rockverziója követte, mely alatt a Popdíva egy rózsaszín elektromosgitáron játszott. Ezt követte a She's Not Me, melyben Madonna régi imidzseit idéző táncosok is feltűntek. A színpadon színte már agresszív, dühös táncott produkált az énekesnő, majd "visszakúszott" a színpad mögé, hogy nadrágot cseréljen. A szekciót nem más zárta, mint a promókoncertekről már jól ismert Music új változata.
Újabb átvezető videó jött, ezúttal az 1993-mas Rain-t ötvözték a Here Comes The Rain Again című slágerrel. A színpadon japán táncosok "csoszogtak", a videón egy meztelen fehér testű nő szerű lény sétált az édenkertben, ahol elkezdett szakadni az eső. Az átvezető után minden elsötétedett, csak mennydörgés hallatszott. Pár másodperc múlva elkezdődött a Devil Wouldn't Recognice You című dal intrója, majd Madonna a félig átlátszó függönykivetítő mögött énekelt egy zongoratetején, fekete lepelben. A következő előadás ráhangoló volt a szekció koncepciójára, mely a vándorcigányok életét dolgozta fel, igazi cigányzenészekkel. A Spanish Lesson elején ezt kérdezte Madonna a közönségtől: "Habla Espanol?". A Miles Away alatt Madonna gitározott, a La Isla Bonita pedig a Live Earth koncertről már jól ismert Lela Pala Tute cigánydallal lett keverve. A pörgős koreográfiájú előadás után az énekesnő leűlt a kisszínpad szélére, ezalatt a Kolpakov Trio játszott egy dalt, melynek címe, Doli Doli. A cigány részleget nem más zárta, mint az Oscar-díjas You Must Love Me című EVITA dal. Madonna ismét gitáron játszott a megható előadás alatt.
A záró szekciót leginkább futurisztikus diszkóként jellemezhetjük. A Get Stupid videó egy mixe volt a 4 Minutes, Voices és Beat Goes On számoknak, mely politikai tartalmú volt, Barack Obama mellett kampányolt az amerikai elnökválasztás idején. Madonna visszatért a színpadra, és előadta a promoturnéról már ismert 4 Minutes előadást, majd az örökklasszikus Like A Prayer szólalt meg, melyet Felix egyik nagy slágerével ötvöztek. A kivetítőkön kabbalah idézetek, Madonna és táncosai pedig mintha a távoli jövőből érkeztek volna. A fináléban a Királynő újra rockgitárt ragadott, és előadta a Ray Of Light-ot, mely szinte teljesen megegyezett a Confessions turnén előadott verzióval, majd a Hung Up rockmixe alatt zúzott. A záródal nem más volt, mint az akruális kislemez, a Give It 2 Me. A háttérben egy videójáték volt látható, Madonna énekeltette a közönséget, nem egyszer le is ment a színpadról, majd végül visszafutott oda, ahol a koncertet kezdte, és háta mögött a "Game Over" felirattal "visszafordult" a kivetítővel együtt.
A kosztümök nagyon kihívóak és különlegesek voltak, mint ahogy ezt már Madonnától megszokhattuk. A tervezők pedig Givenchy és Arianne Philips voltak.
Setlist:
Candy Factory szekció
Intro/Candy Shop
Beat Goes On
Human Nature
Vogue
Old School szekció
Video Interlude-Die Another Day
Into The Groove
Heartbeat
Borderline
She's Not Me
Music
Cigány szekció
Video Interlude-Rain/Here Comes The Rain Again
Devil Wouldn't Recognize You
Spanish Lesson
Miles Away
La Isla Bonita
You Must Love Me
Futurisztikus szekció
Video Interlude-Get Stupid
4 Minutes
Like A Prayer
Ray Of Light
Hung Up
Give It To Me
A turnét Buenos Airesben rögzítették, érdekesség, hogy csak 2010 tavaszán adták ki a koncertvideót digipack (DVD+CD), valamint Blu-ray+CD formákban.
A turnékönyv fotói a Die Another Day háttérvideó alatt készültek Tom Munro által. A turnékönyv hangulata sötét, kissé izzadtságszagú, Madonna viszont gyönyörű a képeken.
Időpontok:
EURÓPA
23-08 Cardiff
26-08 Nizza
28-08 Berlino
30-08 Zurigo
02-09 Amsterdam
04-09 Dusseldorf
06-09 Roma
09-09 Francoforte
11-09 Londra
14-09 Lisbona
16-09 Siviglia
18-09 Valencia
20-09 Parigi
21-09 Parigi
23-09 Vienna
25-09 Budva
27-09 Atene
04-10 East Rutherford
06-10 New York ÉSZAK-AMERIKA
07-10 New York
11-10 New York
12-10 New York
15-10 Boston
16-10 Boston
18-10 Toronto
19-10 Toronto
22-10 Montreal
23-10 Montreal
26-10 Chicago
27-10 Chicago
30-10 Vancouver
01-11 Oakland
02-11 Oakland
04-11 San Diego
06-11 Los Angeles
08-11 Las Vegas
09-11 Las Vegas
11-11 Denver
12-11 Denver
16-11 Houston
18-11 Detroit
20-11 Philadelphia
22-11 Atlantic City
24-11 Atlanta
26-11 Miami DÉL-AMERIKA
29-11 Città del Messico
30-11 Città del Messico 03-12>05-12 Buenos Aires
04-12 Buenos Aires
05-12 Buenos Aires 06-12>08-12 Buenos Aires
10-12 Santiago
11-12 Santiago
14-12 Rio De Janeiro
15-12 Rio De Janeiro
18-12 San Paolo
20-12 San Paolo
21-12 San Paolo
A Sticky & Sweet Tour 2008 legtöbb pénzt termelő koncertkörútja lett, több mint 105 millió dolláros bevétellel. A turné tehát sikeres lett, olyannyira, hogy még folytatása is lett...